24 december 2011

Jag klarar mig fint!


Befinner mig som ni vet i Bålsta, på arbetet närmare bestämt.
Går ingen större nöd på mig, ser ni på bilden nedan. En stor korg fylld med godis gör så jag håller blodsockernivån i en stadig balans hela natten. Magen står just nu i fyra hörn, klämde i mig två mandariner också. Vill ju vara lite nyttig......


Finns mycket att vräka i sig här, hittade till och med en påse Påskskumharar. Men dom fick vara, hade varit godare om det vart skumtomtar. Dom gillar jag!


 Fick som sista man dessutom min julklapp från företaget. Gissa om jag blev glad! En finfin vass stor rejäl kniv av märket Le Zie som favoritkillen Paolo Roberto designat. Ett skärpstyl/brynje och fin trälåda följde också med. Ser påkostat ut, det är vi värda.
Googlade lite, nyfiken på priset. 895:-! Joråsatte, Håbo Kommun fick ryggsäckar...hihi.
Julafton nu, jag har dessutom namnsdag! Det firar vi med en skumtomte, just ja det fanns inga......
Nu håller jag igång ett par timmar till, sen swisch hem och sova tills Kalle börjar.

GOD JUL ALLA MINA VÄNNER!,

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar