28 december 2011

Slappardag i XL-storlek


 En vacker stämningsfull bild på mina nya ljuslyktor.
Tomten i mitten är dock allt annat än ny. Den har hängt med ett tag och tillhör faktiskt ett utav mitt favoritjulpynt.

Hissa intresseflaggan för denna ovärdeliga information!







 Världens härligaste slappardag idag btw!

 Jag har sen jag hämtade lilla parveln inte gjort någonting.
Gustav var allt annat än pigg när han kom hem. Han hade svårt att gå rakt, vinglade lite och påminde faktiskt lite om husse när han kom hem från maratonsittningen på årets julbord.

Vi har sovit tätt tillsammans, han har varit som ett plåster på mig, lilla gubben. Kissat duktigt på lådan har han också gjort, det gör han bara när han är lite halvracklig. Annars är det nog grannens rabatter som han föredrar framför kattlådan.
Vid 16.00-tiden hade han piggat på sig och ville gå ut.

I natt är det jobb igen. Och det ska bli så roligt att äntligen få arbeta med bästaste Anne. Hoppas det blir lugnt.

Emilie är i baktagen igen, denna gång iförd rosa One-Piece!
Hon undrade nyss om man var dum i huvudet när man längtar hem till sin One-Piece!
Kanelbullarna hon håller på att baka ser iaf oerhört goda ut, och jag har räknat ut att dom blir klara tills jag ska åka.
Det blir kanelbullar i natt Anne!

Halvdrogad Prins dricker mjölk
Mys med mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar