8 december 2011

Det kom ett brev.....

Nu kommer det ni väntat på....vad var det Anne H fick i överraskningspresent av mej i natt?
Tar hela historien i korta drag. Anne P och Yvonne åkte till bokmässan i Göteborg i höstas. Jag visste att lilla Fru Montazami skulle vara där och signera sin bok.
Eftersom både Anne H och jag gillar denna sköna dam så bad jag Anne P att köpa två böcker och försöka få dom signerade.
Nu var det så illa att kön just till henne ringlade sej genom hela mässan så tid fanns inte, men böckerna köptes i alla fall.
Plan B tänkte jag! Jag mailade till Montazamipalatset och fick svar per omgående. Självklart skulle Maria skicka mej två signerade idolkort.
Ett par veckor senare låg då detta rosa kuvert med mitt namn och adress skrivet av Maria ( det ser man på stilen, samma som autografen) med sin kalligrafipenna. Hur coolt är inte det?
Så det var alltså boken med det signerade kortet som Anne H så glatt fick av mej.
Hon blev jätteglad och Maria har nu hedersplatsen hemma hos familjen Hauge-Nilsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar