7 december 2011

Krasch å bang


Härligt väder idag! Snöblandat regn nerfallande från sidan, min absoluta favorit.
Jävla pissvinter!
Idag måste jag somna fort, helst innan jag ska vakna. Vi ska på julklappsshopping Ingrid och jag. Något som jag längtar till, ska bli så kul! Ser fram emot latten på Waynes........
Något annat som jag ser fram emot är att få jobba med Anne i natt. Blir så mycket roligare då och mindre ensamt såklart.

Hände grejer i Bro  för en stund sen! När jag var på väg hem och kom till den första av många rondeller så hade ett antal bilar parkerat i denna runda cirkulationsplats. Det var två brandbilar, två polisbilar, en ambulans, en röd lååång SL-ledbuss och sist men inte minst en röd skåpbil.
Med viss svårighet och precision så trixade jag mej förbi och lyckades komma igenom.
Såklart var det någon sneseglare (skåpbilen eller bussen förslagsvis) som inte kunde bete sej på rätt sätt i rondellen, det verkar ju dom flesta bilförare ha. Kraschen var ett faktum och blåljusen lyste upp fint i decembermörkret.

Nu måste jag sova, klockan 14.00 fäller jag ut landningsställen utanför Ingrids jobb. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar