4 december 2011

Duktiga människor


Goddagens denna andra advent!
Igår var jag trött, somnade i sängen klockan 21.30! Fattar ni? Halv tio en lördagskväll, jag var helt matt.
Sov till 24.00 sen vaknade jag och var klarvaken. Omöjligt att att somna om. Men till slut gjorde jag nog det eftersom jag vaknade klockan 9.00.

Har söndagshandlat med min mor idag. Vi skenade igenom Willys på två röda. Efter det så åkte vi hem till henne och fikade. Idag var det många som var duktiga, först och främst dom gamla vanliga duktiga människorna som kan allt...baka, sätta upp julgardiner och har barn som bryr sej om dom. Dessa är Birgit, Vally och Birger. Sen var det en som var så där superduktig, hon hette visst Lena och hon kan både sticka, virka, måla och påta. Ja, tänk vilka människor det finns!
I hopp om att försöka sälla mej till denna duktiga skara så satte jag upp hennes julgardiner.
Sing hallelulja!

Ikväll ska vi till Anne och Peter på lite glöggmys. Ska bli kul att träffa vettiga människor.
Men först familjemiddag med alla mina finaste barn och en fin pojkvän.
Lite rester från igår, lite potäter och en grönsallad får duga som söndagsmiddag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar