20 december 2011

Arma satar.....

Efter en näst intill sömnlös natt där jag gav mig själv rött kort och förpassade mig till soffan blev jag då väckt av min omåttligt morgonpigge make klockan 05.30.
Att kliva upp i ottan är enbart för amatörer muttrade jag och lilla maken flinade faktiskt lite.
Han tycker nog jag är lite kul iaf?!
Citerar min kamrat Ann-Charlotte "Arma satar" om dom stackarna som måste kliva upp när vi sover som bäst!
Ja, i alla fall så placerade jag mig själv i Ullaredskostymen i passagerarsätet. Att köra nu så kort tid efter uppvaknandet var förenat med extrem livsfara.
Maken körde och herregud, jag kallar mig själv Rally-Harry men framstår som en förlamad snigel jämfört med denna Kenny Bräck.
Fram kom vi på 20 minuter och hej då till maken och chaufförsbyte. 
Landade i sängen efter en knapp timme igen och sov tills 10.00. Wonderschön!

Idag ska jag göra det jag är bäst på, nämligen ingentinken!
Jag ska vara slö, slapp och likgiltig ända till i kväll. Mia kommer strax förbi på en snabbfika innan hon stressar vidare för julklappsinköp.
Kanske får arslet ur vagnen och spritsar våra namn på pepparkakshjärtarna, dom ska upp snarast i fönstret tycker nog Jul-Generalen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar