23 december 2011

Emilie och jag begav oss i regnet till Sollentuna Centrum. Ett säkert kort i juletid om man vill slippa att trängas. Jag var säkert ensam i detta centrum med att INTE handla julklappar. 
Jag handlade något till mig själv i stället. Ett väldigt fint trevåningskakfat som kommer bli ett pittoreskt inslag på bordet i morgon. Fyllt med Emilies alla kaloribomber.
299:- på favoritaffären Lagerhaus, katching!
Piffade till den med en handknuten sidenrosett, gjord by myself. Vackert så man nästan blir tårögd!
Såg en kändis också i rulltrappan. Hans Fahlén skulle nog även han handla julklappar.
Tänk att även kändisar handlar julklappar, coolt.....

Nu stökar både vice Julgeneralen och Jul-Hitler på i köket, jag själv tänkte vila lite. 
Sovit halvtaskigt i natt med och frågan är om jag orkar hålla mig vaken till 8.00 i morgonbitti om jag inte powernappar nu. Bäst att ta det säkra före det osäkra.
Godnatt!
Gustav sover också, han har mask i magen...

1 kommentar: