30 november 2009

Äntligen måndag

Godmorgon mina vänner!
Har nyss kommit hem från en härlig weekend på Hotel Pomona. Så här lugnt och mysigt har det nog aldrig varit på jobbet under mitt år där. Har nu den 1/12 arbetat ett år på Pomona, tiden har gått fort och som ni redan vet trivs jag mycket bra.
Beror förstås på alla min "nya" kompisar jag fått, dom är riktigt bra allihopa.

Började direkt att bråka med datorn, den ville inte vara med såhär på måndagsmorgonen. Men efter mycket slitande och trixande med sladden så gick tröskverket igång.
Mina söta kollegor tröstade mej i natt när jag berättade att datorn håller på att ge upp. Dom kom med förslaget att jag skulle lägga ut mitt kontonummer så alla kunde bidra. Haha, det skrev Anne redan häromdagen.
Jag har ju faktiskt mellan 65-80 läsare varje dag, behöver inte bli så mycket/skalle....eller?
Men nej, där går gränsen. Skojar bara med er!

Nu ska jag brassa frulle (som Emilie brukar säga) och sen hopp i säng.
Kom på att jag faktiskt är långledig en hel vecka nu.....känns ganska okej.

Ha en fin måndag nu, så hörs vi senare ifall datorn är medgörlig!

2 kommentarer:

  1. huhu, nu ble jag ledsen i ögat..du skulle jo jobba med meg på onsdag og torsdag. Håppas du endå får en julig vecka hemma/Kram

    SvaraRadera
  2. Du får nog ge kontonumret till tomten i så fall tror jag.

    SvaraRadera