14 november 2009

Grattis Skåne!


Tänk att mina favoriter i Körslaget vann!
Med bara 1 % marginal! Tror faktiskt att jag har kan ta åt mej äran iaf lite....jag röstade nämligen som en galning.
Vilken grad av galning lär märkas på telefonräkningen senare...hihi.
Tycker att dom var väl värda vinsten.
Grattis Team Ola!
Kan någon fixa att dom kommer och drar av några nummer på mitt 50-årskalas i juni så blir jag glad.
Skulle dom mot förmodan vara upptagna går det bra med Carola också!
Men ta inte hit Lars-Kristerz dom gillar jag inte!
Annars så har det varit karibisk hetta i vardagsrummet i kväll. Maken, ni vet han med Dressmankalsingarna har eldat på av bara den i kaminen.
Kan tyckas skönt, men när inomhustemperaturen närmar sej 25 grader, närmar sej även andningsproblem hos mej samt huvudvärk!
Lagom är bäst!
Föreslog därför Erika att vi skulle ta oss en liten kvällspromenad.
Vi slog två flugor på smällen för Erika hade som hemuppgift att fotografera i mörker med blixt.
Det var skönt att få komma ut och andas lite frisk luft.
När vi kom tillbaka var Rolf i full färd att gå och lägga sej. Han tyckte att som han uttryckte sej "var hög tid"
Vill då passa på att meddela er att klockan bara var barnet....22.15!
Såg förresten att mitt tidigare inlägg med bild på Gustav var mitt 500:e!
Trumpetfanfar.......tuttellituuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Nu ska jag chilla lite med världens bästa Erika

1 kommentar:

  1. Roffsingen kanske fryser om det är kallare än 25 grader eftersom han går i kallingar. Säg åt honom att sätta på sig byxor så kanske temperaturen sjunker i kaminen också.

    SvaraRadera