16 november 2009

Snaaark



Hej igen!

Sen sist har det inte hänt mycket. Jag tog ingen Zomig utan en Ipren istället, bäddade ner mej i soffan och sov till 14.00!

När jag vaknade kände jag mej lite bättre, men inte 100. Testade därför ett gammalt beprövat trick. Nämligen kaffetricket.

Ni kaffemostrar vet vad jag snackar om....

Och, tror det hjälpte!

Nu har jag utfört lite uppdrag. Har bl.a varit på Bro IK kansliet och redovisat domarpengar/kvitton.

Handlat utan nota på Big W. Fick nog med mej det mesta av vad som stod på notan som låg kvar på köksbordet.

När jag kom hem möttes jag av en liten lurvig plutt som hade bråttom in.

Han ska alltid "hjälpa" till att öppna dörren med sin lilla söta tass.......mammas prinsepojk!

Nu ska jag förbereda måndagens kulinariska äventyr.......vad det blir????

Pudelögon i snorsås.....

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se vad det är. Kanske samma som min mamma sa till mig en gång när jag var liten och förmodligen hade tjajat om vad vi skulle äta lite för många gånger. Hon svarade till slut att vi skulle äta "Luftstek och vinbollar". Jädrar vad sur jag blev när jag såg att det inte var det utan ngn gammal vanlig maträtt.

    SvaraRadera
  2. Haha! Luftstek och vinbollar, det var kul!

    SvaraRadera