25 november 2009

Jag hatar fula tomtar!



Jaha!


Så har dom äckligt fula, läskiga tomtarna som stirrar efter mej övertagit Pomona!
Hur fasen kan man tillverka så här gräsliga tomtar?
För er som inte känner mej och mina fobier kan jag berätta att jag är livrädd för stirrande dockor, tomtar, tavlor som följer mej varje steg jag tar.
Dom är så obehagliga!
Diagnos?

Någon?


Fråga Jessica....hon vet! Hon har arbetat många nätter med mej och min "ögonfobi" som hon kallar det.

Tomtar ska vara söta, gulliga och fina.

Det är den här fula tomtens fel att jag bara hade 47 unika besökare igår!

Jävla tomte!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha... då var det dags igen då!

    SvaraRadera
  2. Ja den där tomten var hiskeligt ful. Du deppa inte för 47 besökare. Jag var en av de och jag var inne flera gånger istället och kollade vad du hade för dig.

    SvaraRadera
  3. Gud vilken läskig tomte!

    SvaraRadera