17 november 2009

Gråväder

Nämen det var ju ovanligt, gråväder idag med. November månad tycker jag att vi kan döpa om till "Fyra nyanser av grått"
Idag skulle det då kunna vara ljusgrått, igår var det fasen mörkgrått hela dagen.
Men lite mysigt är det trots allt. Jag som nattmänniska gillar att treva och famla mej fram i mörkret.
Nattens sömntimmar blev inte så fasligt många. Hade svårt att somna. Gustav var ute sent och kom inte in när jag ropade på honom. Gillar inte att han ska vara ute hela natten. Så det blev Dansbandskampen i repris som slutade vid 02.00 och då, då kom Prinsen in så vi kunde gå och lägga oss!
Idag har jag inte mycket att stå i, lite allmän röjning och upplockning av kringströdda saker.
Mia, min rara jobbarkompis kanske kommer hit och fikar. Hon skulle på ett ärende i Bro idag och flaggade för en eventuell fika/pratstund. Hoppas!
Nu ska jag äta frukost.
Ha en bra dag i detta gråa väder.
Håll ut, en dag närmare värmen är vi iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar