19 november 2009

Va!?

Här ser ni resultatet!
Jag vaken nu, vid den här tiden! Men så kan det gå när man för en gångs skull går och lägger sej.....var beredda nu...23.00!!
Nu satte ni nog morgonkaffet/theét i vrångstrupen. Såja, harkla er duktigt!
Så här var det. Kände mej för en gångs skull trött i går kväll. Tror en bidragande orsak kan var balunsandet hos mormor.
Fan, jag är för gammal för party!
Jag somnade bums trots tät tågtrafik från grannsängen, vaknade 04.00, mmmm man tackar!
Omöjligt att somna om......gggrrrrrrrrrrrrrrr.
Gick upp när Erikaflickan tog silverblixten till stationen för att åka till jobbet.
Tror iofs att jag idag kommer att behöva en och annan s.k powernap.

Få se vad man hittar på idag då....fönsterputs?! en riktig lågoddsare som det känns nu.

Ha nu en underbar dag mina kära läsare i Sverige, Amerika och Norge och kanske andra länder också...vem vet.

Nu blir det frukost, vid den tiden frukost brukas intagas. Spännande.......

1 kommentar: