15 november 2009

Godmorgon

Godmorgon kompisar!
Idag vill jag upplysa er om att det är söndag. Hela dagen faktiskt, känns bra.
Blev lite deppig när jag häromdagen hörde på TV4 meterologen. Har ni tänkt på en sak? Meterologerna på 4:an kan inte säga TEMPERATUREN utan säger TEMPATUREN. Tycker jag är skoj, men så har dom säkert blivit anställda p.g.a.sitt utseende och inte kunskaper.
Ja, i alla fall åter till vädret. Hon sa då att nu kommer vi gå in i en period på ett par veckor då vi inte kommer se solen alls!!
Känns som att jag valt att bo i fel världsdel faktiskt!

Idag ska Rolf och jag åka på frysboxjakt. Vi tänkte besöka Coop, El-Giganten, Onoff, Siba.
Och sen till Bauhaus för inköp av mer flytspackel.
Tror även att risken är ganska överhängande att lunch kommer att intagas på någon lokal hamburgerkedja.

Ha en trevlig, grå, mulen,trist söndag nu!

2 kommentarer:

  1. Gissar på Max då. Där har de verkligen goda hamburgare faktiskt.

    SvaraRadera
  2. blogga mera jag har tråkigt

    SvaraRadera