12 november 2009

Snö

Godmorgon kompisar!
Kom hem från jobbet för snart en timme sen, men kan man komma i säng någon gång då?
Näe!
Måsta bara kolla det, göra det, äta frukost, klia katten, sen slog jag i gång Tv´n på kanal 5 och då var Andreas Carlsson (inte du Ante C !!) från idoljuryn på Vakna med The Voice där. Han är ju bara såååååå bra. Jag gillar honom. Vet inte varför men han verkar var en rekorderlig karl med båda fötterna på jorden. Något att hålla i när åskan går.
Typ som min Roffsingen eller??!!!
Snygg är han också.....
Men snart ska jag hoppa i säng. I natt hade vi det ganska lugnt och trevligt på jobbet. Skratt och fniss hör till.
Det snöade lite också men jag tror faktiskt att det kommit lite mer här i Bro, var lite vitt på taken och endast tomten är vaken.
Nu svamlar jag igen....
Måste sova nu.
GODNATT

1 kommentar:

  1. Hejsan ! ja men det var inge halt när man åkte hem de va ju skönt. ses i kväll tingeling

    SvaraRadera