12 november 2009

Paolo Roberto

I dag är det Paolo Roberto som lagar maten hemma hos oss. Ja, eller kanske inte bokstavligen men hur kul hade inte det vart?
Paolo i mitt kök? Tror vi skulle komma bra överens.
Nej, jag har hittat ett av hans favoritrecept Pasta al forno. Vi får se vad familjen säger om det. flipp eller flopp?
Sov ganska länge idag. Kom på när jag väl masat mej upp att Prinsepojkens torrfoder var slut.
Därför var jag tvungen att bege mej mot Bålsta och veterinären för att köpa nytt specialfoder till han.
Nu är det bara en snabbt kaffestopp vid datan innan jag måste köra igång med maten.
Återkommer med all sannorlikhet under kvällen med bilder och betyg från La Familia.

1 kommentar:

  1. Ha Ha det hade väl varit ngt om Paolo Roberto hade kommit hem och lagat lite mat. Gillar honom skarpt nämligen.

    SvaraRadera