17 november 2009

Någon nyans mörkare grå nu....




Oj, vad jag inte gjort någonting idag. Mia stackarn kunde inte komma. Klockan var nog efter 10.00 när hon meddelade att hon inte hade somnat än efter nattens jobb!
Sömn är viktigare än fika! Vi tar fikan någon annan dag.
Gustav och jag har vilat en stund på soffan, alltid lika mysigt. Tror faktiskt jag slumra till lite......
Sen ringde Jessica från Our-Place. Då blev det fart på mej och Prinsen, hon var i Bro och ville leverera alla grejor som mina köpglada vänner beställt för två veckor sedan.
Mycket påsar var det.....13 st plastpåsar och 3 st stora papperspåsar.
Dom som hade STORA papperspåsar räknar jag som storshoppare eller så var det så enkelt att dom köpte stora saker.
Två av mina bästa vänner hade iaf papperspåsar. Nämner inga namn men den ena är vida känd för sin shopping....ända till Amerika faktiskt! Hihi!
Och den andra är en rar liten tös som gillar att resa, åka träbåt med skogsträ, dricka goda drinkar m.m.
Obs: Beskrivningen stämmer in på mej, men tyvärr jag hade en plastpåse jag!
Så nu kära bloggläsare, har ni något att hämta här så varsågod!
Nu rycker det i kaffetarmen.......mer snart



2 kommentarer:

  1. johooo, ser fram imot kvelden...nesten julaften da jo. hihi glöm inte min påse nu da :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha jag vet vilka papperspåsshopparna är. Många påsar blev det.

    SvaraRadera