26 november 2009

Solen skiner??

Nämen hejsan på er!
I går skrev jag visst att jag skulle lägga mej jättetidigt! Vilket skitsnack, det gjorde jag inte men ganska tidigt iaf.
Ganska precis 24.00 la jag mej för att snurra ett antal varv och timmar. Vaknade 4.30 och kunde inte somna om.
Måste ändå ha gjort det for nästa gång jag tittade på uret var hon 10.00. Härligt!
Maken är hemma idag med, verkar inte speciellt dålig. Problemet är att han känner efter för mycket.
Undrar om det är någon som bjuder mej på kaffe idag. Känns som jag behöver komma bort lite från sjukstugan och grinig man.
Messade precis Jessica, få se vad hon svarar. Skulle vilja åka till Bålsta också. Är på jakt efter ett speciellt ljusfat, helst i zink.
Vet att det finns en del fina inredningsaffärer där.
wsaq (wsag var det Gustav som skrev med vänstertassen!)

Så nu vet ni statusen i Pettsonska palatset!

Nu ska jag torka till håret och förbereda mej för en liten shoppingdag!

Ses senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar