14 november 2009

Oj då!

Här var det stiltje må jag säga! Bloggardrottningen på Ginstvägen har klivit in i en tillfällig formsvacka.
Jag har sovit och sovit och sovit........ställde alarmet på 12.00. Men helt plötsligt så var klockan 14.20 när jag vaknade.
Vette 17 hur det gick till?!
Efter så mycket sovande vaknar jag alltid seg, smågrinig och med en lätt huvudvärk.
Så mycket mer att orda om det finns det inte.

Hoppas jag strax blir återställd och fit for fight igen.

Min man, för dagen iklädd rutig skjorta från USA och ett par svarta Dressmankalsonger är i full färd med matlagningen.
Det vankas potatisgratäng och köttsvans.

Kommer med all sannorlikhet att vara på topp efter middagen.
OJ! Nu öser han 5 dl vispgrädde i gratängen....!

Ja, nu vet ni att jag lever iaf. Återkommer senare med bild på viktväktargratängen!

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att se. Synd att man inte kan smaka den också. Måste smaka mums med så mycket grädde i den.

    SvaraRadera