15 november 2009

Helgen är över




Hoho!!
Hoppas ni är vakna ännu?
Jag har varit lite trött och haft en konstig huvudvärk av och till hela dagen, så efter middagen somnade jag till i schäslongen framför brasan.
I dag bjöds det på en mycket god pizza som Emilie brukar göra. Fast idag var det stjärnkocken himself som knådade pizzadegen.
Nu var det inte hela sanningen eftersom jag alltid köper dom däringa pizzabottnarna på rulle. Färdigkavlad och klar!
Suveränt!
Som fyllning på lilla pizzan var det tomatsås, salami, paprika, mozzarella och röd lök.
Mums i massor.
Erika åkte i väg på sin yoga vid 19.30 tiden och jag hämtade henne vid 21.30. Vi drack lite gott thé och festade på riskakor/hård bröd.
Nu har min lilla familj gått och lagt sej. Jag börjar precis kicka igång nu så någon stund till framför TV´n eller datorn lär det nog bli.
Ingen idé att lägga sej nu, somnar inte ändå. Vis av erfarenhet som man är!
Hade pälsvård på Gustav tidigare. Herregud, han kom in med små, små kardborrar under hakan och under magen.
Dom under hakan gick bra att kamma bort men magen......hmmm, den är han rädd om. Där får man inte pilla!
Hoppas får bort dom själv annars är det snart tovor i hans långa päls.
Har pratat flera gånger med Emilie idag. Hon kände sej ensammen och längtade efter lillasyster.
Min rara snutta! Jag längtar efter henne i massor.
Dröjer över en månad tills hon kommer hem på jullov. Puh...jobbigt!
Vi bestämde iaf att vi i år ska gå och äta julbord på Villa Aske. Ska ringa imorgon och boka, hoppas det inte är fullt just den dagen vi hade tänkt.
Sov så gott när ni väl kommer till sängen!
Tack för den här helgen.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar