29 november 2009

Hurra!


Vågar knappt andas....men nu funkar den....för tillfälligt! (hör ni hur jag viskar?)

Fick igång den nu när jag klev upp. Kom upp ett felmeddelande "Du bör byta batteri snarast....."

Visste knappt att det fanns batteri på en sån här, jag har alltid strömsladden i.

Men nu har jag plockat bort batteriet, blåst bort lite damm, trixat med sladden och vips!

Kan möjligen vara någon slags glapp, vi får iaf hoppas på det.

I dag är det 1:a advent!
Har ni sett en sån fin adventstake vi har i år? Fattas lite färskt lingonris eller tallris på det fina zinkfatet. Har varken haft lust eller tid att ge mej ut i skogen på strövtåg.
Kanske inte ens behövs, tycker den är fin som den är.
Eller vad tycker ni?
Nu ska jag skutta in i duschen. Senare ska jag ner till sporthallen för att dels betala kvällens domare och senare bevittna kvällens El Classico a lá innebandy div 3.
Derbyt mellan herrarna i matchen Bro-Kungsängen.
Blir spännande!
Mer sen....om det funkar!
Ha en fin advent nu och akta er för tomtarna

2 kommentarer:

  1. Nu har jag skrivit hihi i bloggen KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Tycker inte allt ris och annat behövs. Typ sån där stake uppfann jag också när vi flyttade hit och jag inte hittade ngn svensk adventsljusstake.

    SvaraRadera