13 november 2009

Fredag den 13:e

Usch, jag gillar inte den här dagen! Fredag den 13:e, jag är skeptisk! Så det enda jag vågar göra idag är att hålla mej i stillhet hemma i hemmets trygga vrå.
Skulle inte förvåna mej om jag halkar i duschen och slår hål i huvudet eller ramlar ur sängen och bryter lårbenet.
Vad som helst bara jag överlever tack!
Men i skrivande stund kom jag på att jag måste faktiskt ut och åka bil ikväll. Jobbar en natt till och, ja herregud hur ska det gå?!
Får ta pendeltåget, med risk för att skiten spårar ur!
Jobbigt läge.....
Annars är jag trött som en tonårspojke en måndagsmorgon. Ska sova med Gustav nu, han har redan tagit plats i Rolfs säng. Ligger som en liten kanelbulle och väntar på sin mamma.
Erika ska tillbringa dagen med att besöka fotomässan, hoppas hon får en bra och givande dag.
Emilie pratade jag med sent i natt och hon kände sej bättre efter sprutan så vi får se om hon orkar ta sej till skolan.

Var försiktiga idag!

Hörs senare får jag hoppas....

3 kommentarer:

  1. Det kommer nog att gå bra. Du får titta noga var du sätter ner fötterna och köra försiktigt.

    SvaraRadera
  2. hej har du överlevt fredagen den 13 ? Men för Linda kommer det att vara TUR dag med STORA bokstäver hon fick körkortet idag den 13 ja hennes pojkvän också så klart så nu lånar hon min bil OJ OJ OJ och det är fredag den 13 Ha en fortsatt trevlig helg även om stackars du ska jobba du får fixa lördagsmys kramar Sussie

    SvaraRadera
  3. Nu försöker jag med Åsas hjälp igen. Hoppas det lyckas.

    SvaraRadera