25 november 2009

Underbart

Jaha, så var man i farten igen då. Med en kopp kaffe och toksurfande!
Sovit mycket behagligt och länge, så tungt faktiskt att huvudet gav mej en lite lätt huvudvärk.
Men det går nog över snart, får jag hoppas.
Maken, som är hemma idag med har roat sej med att vila sej och sitt onda öra i form. Hoppas det går över snart så han kan jobba i morgon.
Han har iaf handlat middagsmat, och jag blev ganska förvånad när jag tittade i kylskåpet!
Han hade köpt kyckling! Inte direkt något som står högst upp på hans favoritlista, tror han kanske trodde att det var något annat. Synen börjar ta ut sin rätt även på honom, kraken.
På min agenda idag är det tomt, lika tomt som i min plånbok så här två dagar före lön.
Har alltså inga viktiga uppdrag alls en dag som denna.
Herregud, vad jag svamlar på......hissa intresseflaggan medborgare.
Bäst att sluta nu, skriver något senare när jag ev. har något att berätta nu har hjärnan tagit kompledigt!

Hej på en stund!

2 kommentarer:

  1. Du är för rolig du det är alltid lika kul att titta in här i din blogg kramar ses på lördag !!

    SvaraRadera
  2. Han köpte väl kyckling åt fru och barn då. Snäll som han är. Verkar vara en seg öroninflammation det där. Brukar inte det ge med sig direkt när man börjar med medicinen.

    SvaraRadera