18 november 2009

Ho ho!

Haha, jag har sett solen idag! En par korta sekunder så tittade den fram, och jag insåg snabbt att: Mmmmm, fönstren borde tvättas! Har inte tänkt på det dom senaste dagarna eftersom det inte märkts hur skitiga dom är när det är grått och ständigt mörkt.
Men nu! Jag måste ta tag i fönstren!
Säger som Alfons Åberg.....Jag ska bara.....

Har haft Mia och hennes söta Jakob 3 år på en snabbfika.
Jakob briljera med att rabbla AIK-ramsor och annat skoj. Jättegullig kille!
Nu ska jag åka till Ica och baxa en orkidé till lilla mamma som fyller år idag. För ett år sen var hon och jag i London 4 dagar. Det var kul! Gjorde allt "man ska" göra när man är där.
Stressigt men hon hängde med bra morsan. Var nog jag som var tröttast!

Mer senare. Tror dock inte jag kan utlova någon bild på födelsedagsbarnet. Hon vill nämligen aldrig vara med på bild.
Tror inte jag har ett enda kort på henne faktiskt, tråkigt men sant.

1 kommentar:

  1. Du får väl köra samma trick som med Roffe. "Jag fotar inte dig""

    SvaraRadera