30 november 2009

Nu är det kväll

Jag har inte gjort så mycket sedan sist. Bara det gamla vanliga som t.ex tråkig matlagning.
Idag åt vi köttfärssås och spaghetti. Känns som vi äter det jämt. Men jag tycker det är perfekt att göra när man har jobbat helgen och är så där lagom pigg och fräsch. Då är det lätt att slänga i hop en köttfärssås.

Pratat lite i telefonen också, det är min grej det med. Ingrid ringde och berättade att hon äntligen tagit svininfluensavaccinet. Hoppas hon inte blir sjuk nu bara.
Sen har jag pratat med Emilie ett flertal gånger. Jessica har jag också haft på tråden.

Nyss så tittade vi på Stand-up Comedy RAW, det var riktigt kul idag. David Batra är så himla rolig. Vi skrattade högt!

Nu ska jag sätta mej och leta lite recept på recept.nu. Tänkte vara duktig den här veckan och storhandla och förbereda veckans middagar.
Jag hatar att impulshandla varje dag.
Vill ha nya matideér. Men det är en del att ta hänsyn till, Rolf vill ha husmanskost med POTATIS sju dagar i veckan.
Erika och jag vill äta thai, kyckling, vegetarisk,pasta och helst inte POTATIS.
Inte lätt att få till det så alla blir nöjda.

Hoppas ni får en skön nattsömn när ni nu lägger er.
Jag kommer hålla igång ett tag till. Emilie skulle ringa lite senare när filmen var slut hon tittade på.

Godnatt sweethearts!

1 kommentar:

  1. jaha, det är bara att erkänna, jag har fuskat med blogg-läsandet på sista tiden. Men det har jag tagit igen nu, har nu suttit och läst inlägg och kommentarer i över en timme. Linserna har nästan torkat fast på ögonen! Nu ska jag kasta linserna, borsta tänderna och hoppa i säng, där kärleken ligger och tittar på film sen en timme tillbaka... tusan, jag ska ju jobba i morgon också, måste tänka på skönhetssömnen! God natt! Over and out!

    SvaraRadera