29 november 2009

Söndag kväll

Oj, redan kväll! Det gå fort när man har roligt som min söta pappa alltid sa.
Jag har varit i sporthallen och tittat på när F-98 förlorade mot Täby med tror det blev 4-7.
Efter det var det den stora El Classico mellan Bro och Kungsängen, herrar div 3 norra.
Mycket folk på läktaren, varenda sittplats var upptagen. Några Kungsängensfans hade för säkerhetsskull tagit med sej en platta starköl och lite chips. Dom ville nog ha lite söndagsmys.....
Tyvärr så orkade jag inte stå kvar och titta på hela matchen, gick när det var ca hälften kvar.
Då ledde antagonisterna med 3-5 tror jag.
Väl hemma hade Rolf lagat en mycket god middag, som vanligt. Det blev helytterfilé med potatisgratäng. Tack Rolf!
Nu laddar vi till den riktiga El Classico som börjar typ....nu!
Zlatan är dessvärre inte med men jag tror jag skymtade honom ombytt på bänken. Heja Zlatan!
Nej, nu har jag inte tid med er längre, vill mysa med Erika innan jag ska jobba.

Kaffe och glögg till mej nu, tack! Givetvis alkoholfri, den är godast!

1 kommentar:

  1. Vi hoppas också kunna se El Classico på TV. Står att de ska sända en spansk match men inte vilken. Håller tummarna.

    SvaraRadera