26 november 2009

Trött




Nu har jag varit på Nattmöte på mitt jobb. Det var trevligt. Vi smaskade på god bulle och punchtoppar som nyanställda Jimmy hade med sej. Han fyllde dagen till ära år och bjöd därför sina nya, fikabrödssugna kollegor och chef på gotte.
Trevlig kille, den där Jimmy!
På bilderna ovan visar jag mina nyinköp idag.
Två zinkkrukor till mina små hjärtblommor samt en fin, gammaldags plåtskylt.
Vem som ska få den skylten i julklapp kan man ju spekulera om.
Kom på en sak! Idag är det 28 år sej jag tog körkort....fattar ni? 28 år! Och bara har behövt visa det, 4 ggr tror jag.
Kan man ju faktiskt köra utan, när man ändå inte behöver visa det, eller?
Har pratat med Emilie också . Hon och tjejkompisarna hade bakat lussekatter och mjuk pepparkaka idag.
Jag ska också ta tag i julbaket inom sinom tid. Men måste först införskaffa frysboxen så man har någonstans att förvara godsakerna.
Vore jobbigt att behöva äta upp allt omedelbums.
Igår skrev jag att jag skulle lägga mej tidigt, men så blev det inte. Men idag känner jag mej sååå trött och lite halvrisig.
Tror bestämt att jag ska lägga mej strax.
Sov gott mina vänner!
Hoppas jag är piggare och roligare i morron.

1 kommentar:

  1. Jag gissar på att han som huserar i köksregionerna på helgerna ska få skylten.

    SvaraRadera