21 november 2009

Sovmorgon de luxe

Stackars er!
Jag har försovit mej! Första inlägget denna lördagsmorgon kommer nu!
Som lök på laxen råkar soljä..ln skina också, har den ju inte gjort dom senaste veckorna.
Halv ett, 12.30!
Nu går skam på torra land.
Vaknade 5.00 i morse, klarvaken. Låg och vred mej till 6.00 då jag gick upp i mörkret. Drack the och pysslade om min otroligt sjuka make, som har klivit på en.......var beredda nu.....förkylning de light!
Efter Ipren-behandling, letande efter engångsnäsdukar, hejarop blev jag plötsligt trött. Jobbigt att vara sjuksyster på hemmaplan!
Då var klockan 8.00 ungefär. Den förkylda maken sov redan i soffan tärd av sin sjukdom. Jag la mej en stund för att vila och vaknade.....11.30. HERREGUD! Jäkla slöhög!

Nu har vi intagit en sen, med betoning på sen frukost. Maken känner sej något lite bättre, tror han har gripit efter det sista halmstrået faktiskt.

Vad händer idag då?
Ingen aning, funderar på fönsterputs. Men som tur är skiner solen så det får jag skippa.....synd (fingrarna i kors)
Kanske bakar något smaskigt........lovar inget....jag sa kanske.

Ha en fin dag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar