27 november 2009

Fredag del 1

Godmorgon mina vänner!
Säg grattis till mej! Har precis klivit på en förkylning.........typiskt, jag blir så less.
Jag ska jobba hela helgen så den kommer minst sagt olämpligt. Det gör väl iofs alla förkylningar.
Halsen kliar och retar, tjock i näsan och TRÖTT.
Började dagen med en Ipren få se om jag blir bättre på den lilla intelligenta värktabletten.
Håll tummar och tår,tack!

På min aktivitetskalender idag läser jag följande:
  • Frukost/bloggning
  • Dusch
  • Snabbsurf
  • Tvätta fönster, bara dom mot gatan. Det får räcka, blir nog jul ändå?!
  • Fram med stakar och stjärnor
  • Till Bålsta, Erika ska klippa sej 12.45
  • Lunch med gott kaffe i Bålsta

Så långt är jag med, men sen vet jag inte riktigt! Jo, jag måste handla inför helgen. Blir nog en vända till Coop på eftermiddagen. Men när ska jag hinna vila?

Jodå, det hinns med.

Lägesrapport från min sjuka make:

  • Bättre! Jippie! Pencillinet har äntligen börjat förstå vad det är till för.
  • Hemma idag med, "Är ingen idé att åka till jobbet för 6 timmar"
  • Humöret verkar ganska okej. Har inte hunnit hört eller se så mycket av han än.

Tror ni också har fullt upp den här fredagen, men glöm för all del inte att ta en surfpaus då och då.

Den dagen jag bara hade 47 läsare var nog en tillfällig formsvacka, thank good. För senaste dagarna har ordningen varit återställd med mellan 65-75 unika!

Tackar!

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar