22 november 2009

Godmorgon

Godmorgon mina vänner!
Idag när jag slog upp mina bruna så var det söndag, var det det hos dej med?
Vad bra, då vet jag att jag är rätt i tideräkningen. Man kan lätt bli lite förvirrad emellanåt.
Sovit hyfsat med diverse små avbrott i sömnen för att mata katten, släppa ut katten och sedan släppa in katten.
Det är smällar man får ta. Och som ni vet så gör jag det mer än gärna! Gustav är min bästa vän alla kategorier, och vad gör man inte för sina vänner?
Min stackars klena make hostar och nyser. Han säger att han gick upp 4.00, och det gjorde han säkert också men jag tror det var för att byta säng. Han låg nämligen skönt nerbäddad i soffan när jag klev upp.

Vad händer idag då?
Jo, för mej är det två saker som står på aktivitetskalendern:

  1. Innebandy i Jakobsbergs sporthall. Ska faktiskt svika damlaget som spelar hemma och åka och titta på herrlaget istället. Förlåt mina damer!
  2. Men innan jag och min vän Ingrid drar iväg måste jag till sporthallen och betala domarna för söndagens matcher.
Så långt är dagen planerad. Tillkommer säkert lite fikapauser, surfning, bloggning, kattgos, tvättning, telefonprat m.m.

Hoppas ni får en fin söndag ni med. Några av er kommer jag säkert att träffa innan dagen är slut.

Hoppalong Cassidy!

1 kommentar: