17 november 2009

Mörkgrått nu....

Då har man fått den här dagen att passera smärtfritt.
Gustav har varit så gosig hela dagen, vankat efter mej vart jag än gått. Suttit i knät när jag ätit eller surfat. Legat på mej när jag vilat. Spinner högt hela tiden. Plutten!
Till middag idag så nackade jag grannens kycklingar, avfjädrade dom och sen skjuss in i ugnen.
Jag serverade ris och en delikat currysås till. Familjen gjorde vågen....fyra varv runt köksbordet, så gott var det!
Nu har vi fikat och diskuterat världsproblem.
Nu återstår det bara för mej att packa väskan och dra.....till jobbet en natt.
I natt jobbar jag med Magnus (hej Magnus, jag vet att du brukar hänga här!), Jessica, Anne. I utegrupperna vet jag inte vad det är för folk.
Men säkert det bästa!

Hörs i morgon igen, då tror jag att vädret har slagit om till 25 plusgrader och strålande sol. Tror det blir en dag på stranden faktiskt!

Var rädda om er!

2 kommentarer:

  1. Gjorde familjen verkligen vågen?? Även fast det inte var potatis??? Kan även meddela att jag idag köpte två påsar Ocean Splash till Gustav. Medtages när jag kommer hem till jul.

    SvaraRadera