19 november 2009

Rätt svar.....


Rätt svar på vem som kom på kafferep är.........Jessica förstås. Vem annars?
Tyvärr utlovades inga priser, Emilie. Lite fusk också att hon avslöjade som status på FB att hon skulle till Ewa och fika.
Men det är klart Emilie att du ska få ett pris ändå.
Ska fnula ut något passande....hmmm?!
Jessica som är ett rekorderligt fruntimmer slängde ihop en drömrulltårta innan hon kom hit. Detta efter att jag avslöjat att bullarna var slut.
Mmmm, den var god. Tack vännen!
Tror Anne skulle gillat den, och resten av dom kaktokiga kollegorna på Pomona.
Vi hade efter fikarasten sällskap till Stora W för dagens middagsinköp.
Idag kommer jag behöva ta fram flera kastruller ur kastrullådan, detta beroende på att Potatis-pojken ska få separat mat som bara han tycker om och inte vi. Krångligt? Nähedå!
Vem äter bruna bönor frivilligt på 2000-talet? Svaret på den frågan kommer senare under kvällen. Sök på "Dagens middagstips del 217".
Nu tar jag en välbehövlig powenap innan spisen ropar.
Hoppalong Cassidy!

6 kommentarer:

  1. Kan man få beställa en sånn fin rulltårta till nästa arbetspass mon tro ;-).mums mums från kakmonstret

    SvaraRadera
  2. Oj ser väldigt god ut smaskigt värre kramar <3

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå ha drömrulltårta, imorgon får Jessica komma hem till mig på kafferep och mina bullar är oxå slut;)

    SvaraRadera
  4. Haha, jag ska säga åt henne det, hon kommer nog gärna till Enköping!

    SvaraRadera
  5. ...skulle bara säga att....Jag äter gärna bruna bönor, jag skiter blankt i vilket århundrade det är =0) Mumsisch med knaperstekt fläsk till =0)

    SvaraRadera
  6. Jag kommer Magnus, väntar på inbjudan

    SvaraRadera