15 november 2009

Emilie har tråkigt!







Ja, så står det i kommentarerna när Emilie kommenterar! "Blogga mera mamma, jag har tråkigt!"
Tur att man kan glädja någon, med mitt lilla skötebarn!
Vi åkte ut en sväng min man och jag. Vi åkte mot Outlet som väldigt många andra lallare.
Typ orutinerade söndagshandlare som inte har någon koll på nånting!
Står i vägen gör dom också!
Kollade frysboxutbudet på El-Giganten, Onoff, Hemmabutiken, Siba, Expert och Media Markt.
Allt annan kändes puckat!!
(Åsa: reklam för Media Markt!)
Vi hittade en i storlek passande oss frys på El-Giganten. Blir nog att försöka baxa hem den i veckan.
Måste bara låna en bil med dragkrok och släpkärra först.
På Media Markt hittade jag dessa skönheter....kolla in den rosa tvättmaskinen och kylen.
Vill ha!
Lunch intogs på Donken i Stäket. Nyttigt, gott och mättande!
Rolf åt en QP cheese meny OCH två cheeseburgare med ost!
Jag nöjde mej med en QP cheese meny. Måste tänka på Beach 2010.....(to late)
Efter att hamburgarna landat mjukt och fint i lilla maggen så åkte vi och till Coop för att se att det inte fanns någon box där heller.
Men vi fyndade ett element för 169 pengar. Kan vara skönt att ha på övervåningen, vi har fortfarande inte satt på pannan.
Nu har jag precis kommit hem från sporthallen där jag har betalat kvällens domare i den enda matchen som ska dömas av förbundsdomare.
När jag kom ner till hallen så pågick en F-00 match. Ja , herregud så kul att titta på. Det var underhållning av hög klass.
Alla på bollen, passningar i tomma intet och viktigt småprat under match. Hörde två spelare stå och diskutera sina pappors ålder under match.
"Min pappa är faktiskt 43 år!" sa den ena.
"OJ, så gammal" kontrade den andra.
Söta tjejer med matchtröjorna till knäna.
Nu ska vi brassa käk!

2 kommentarer:

  1. väntar på nytt inlägg av blogg drottningen

    SvaraRadera
  2. Herregud vilken läcker tvättmaskin. En sån skulle man kunna ha i tvättstugan. Men att ha rosa kyl/frys i köket kanske skulle bli lite för mycket.

    SvaraRadera