12 november 2009

Gott!

Då har 2/3 av familjen intagit denna mycket goda maträtt.
Har för er som vill prova detta bifogat en liten länk, där ni kan klicka er vidare till Paolo.
Har följt receptet till punkt och pricka förutom att jag inte tillsatte rödvinet. Tyckte det var lite väl magstarkt att öppna en flaska rödtjut på en torsdag för att köttfärssåsen skulle få gotta sig och koka i 2 dl.

Maken (som alltid har några synpunkter på min matlagning) konstaterade snabbt att det skulle vara ännu godare om jag hade använt vinet.
Jaja, men han gav ändå betyget "Gott" och på en 5-skalig skala "3,5"
Tack, raring!

Nu kom Erika hem från jobbet. Hon har ont i huvudet. Hon säger att det beror på att hon har tänkt för mycket.

Strax dax för mej att återvända till jobbet. Nu ska jag chilla lite med Erika.

Ha det bra mina vänner.



http://recept.nu/1.118111/paolo_roberto/kottfars/pasta_al_forno

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar