19 januari 2010

Personligt rekord igår......igen!

91 unika människor!

Så många var det som läste min blogg igår, jag fattar fortfarande ingenting!
Tycker att jag snart borde bli nominerad till Blog Awards eller något liknande.
I kategorin "Årets nybörjare" eller något liknande....
Kanske "Årets mest innehållslösa blogg"
eller den här "Årets blogg där 97% handlar om en katts vardag"
"Allt du bör veta och inte bör veta om Gustav"
Har iaf kommit hem nu från en behaglig natt med som vanligt mycket skratt och fniss.
Är trött som bara den men misstänker att han jag hade tänkt dela säng med idag inte är lika trött.
När jag kom ut till min igensnöade bil när jag skulle åka hem var det någon rar människa som redan hade sopat den snöfri!
Endera var det den ständigt tidsoptimistiske vikarien för natten, världens bästa Jessica eller så var det den tröjletande, norska något lätt förvirrad och mycket rara sykepleiern, världens bästa Anne som tagit sej an min bil.
Tack vem det än var! Var liksom bara att hoppa in och köra iväg!
Ooooops, nu ser jag att jag fått ett sms.....rätt svar var alternativ 1!
Nu är det hög tid att sova!
Ha en underbar dag mina 91 läsare.
Over and out

3 kommentarer:

  1. Det var mycket snällt gjort av din arbetskamrat. Sånt värmer. (Eller även när det är snö och kallt).

    SvaraRadera
  2. Mmm... nice! 1a, du tidsoptimist är jag sannerligen! Måste seriöst bli bättre på det! Kram

    SvaraRadera
  3. Hahah e så forvirrad at jag inte ens var medveten om att tröjan var borta...hu, blir nok bra med långledig nu./Kram

    SvaraRadera