23 januari 2010

Värsta grejen

Nu kan jag inte hålla mej längre! Eller rättare sagt jag har glömt att berätta en sak för er.
Jag är gravid!!! Nehä, jag skoja bara!!! Haha, vad rolig jag är. Och gud vad roliga ni såg ut när ni satte kaffet i vrångstrupen!
Det jag vill berätta är att jag har fått en ny granne. Kanske inte fått och fått, inte direkt nära granne heller utan mer en så där 300 meter fågelvägen.
Nu kommer det....var beredda nu...värsta skooopet!

Eller hans familj men även lilla Darinpojken är skriven där. Allt enligt säkra källor. Vi kan kalla den Källa E.

Tror jag ska kränga på mej Bro Ik overallen och gå och sälja kakor till Mamma Zanyar, tänk om Darinpojken öppnar?

Ja, nu var nyheten släppt!

8 kommentarer:

  1. Ewa, den nyheten var gammal. Vissa visste detta redan förra året :p

    SvaraRadera
  2. :-D

    DAAAAARIN han är ju bäst
    Ja jag är 14 år och lite småkär i honom

    SvaraRadera
  3. Jag visste det också redan förra året! Men har liksom glömt bort att berätta.......

    SvaraRadera
  4. Ha Ha. Har inte sagt ngt till dig för jag trodde du redan visste det. Men jag fick reda på det i julhelgen. Sorry om du inte visste det. Malin sa faktiskt att jag skulle berätta det för dig. Men jag sa att det vet du redan om.

    SvaraRadera
  5. nr 15 är de faktiskt!!!

    SvaraRadera
  6. om det är någon som ser ut som en liten pojke så är det väl du...
    du borde inte lägga ut hans adress...är det ens lagligt...???

    SvaraRadera
  7. Men snälla rara Anonym!
    Vad rart att du tycker jag ser ut som en liten pojke, det tar jag som en komplimang. Tackar!
    Jag är nog inte den enda i världen som lagt ut hans adress och mina läsare är lätträknade.
    Kamma till dej och skaffa dej ett liv!
    PS: Jag var ju dessutom ute med fel adress, hihi!

    SvaraRadera