13 januari 2010

Somnat!

Har ni saknat mej? Jag låg i soffan och kollade på någon värdelös skojteater på 4:an. Rolf skrattade som 17, men jag fattade aldrig var det var som var så kul så jag somna in!
Och vaknade NU! 3 timmar senare. Men skönt var det och varmt, Gustav låg skavfötters med mej.
Hann titta på slutet på Barcelona-Sevilla, typiskt. Hade tänkt jag skulle sett hela matchen.

Drabbades av lite lätt panik när jag insåg att jag varit snål på inlägg idag. Rusade ut i köket till min dator (läs: Emilies gamla, defekta) och den var tvärdöd!
Vågar knappt andas, tänk om den lagt av för gott nu? Så det var bara att ruska liv i makens tröskverk från sent 90-tal. Tog en kvart innan den startat men nu, kolla!
It works!

Men nu så vet ni att jag är still going strong. Tror jag ska hoppa i säng snart. Finns inte så mycket mer att roa sej med så här sent.

Vi hörs imorgon. Tack och godnatt!

1 kommentar:

  1. Skönt och sova lite framför TV`n men tyvärr det var mycket länge sen jag gjorde det. Säkert flera år sen.

    SvaraRadera