14 januari 2010

Orolig igen!

Så var man orolig för Gustav igen. Han har sovit hela eftermiddagen och kvällen i soffan. För en stund sen tittade han på mej och jamade högt! Precis som om han ville säga något. Han jamar aldrig så annars.
När han hoppade ner från soffan så haltade han på höger ben igen.
Han blev ju bra efter fighten och gick som vanligt igen i tisdags. Men nu så haltade han in i sin zebrasäng och la sej för att sova vidare!
Usch, vad jag blir lessen och orolig. Jag ska ringa Mirjam i morgon. Mirjam är Gustavs doktor.
Det lustiga är att jag var till veterinären idag och köpte mat och då träffade jag Mirjam och jag berättade om hans slagsmål. Jag avslutade med att säga att han var återställd nu.
Behöver kanske inte ha med slagsmålet at göra utan han kan ju ha gjort illa sej idag.
Jobbigt!

Annars så har jag inte gjort något vettigt idag. Röjt lite, kastat ut julgranen bl.a.

Nu ska jag fortsätta att titta på Kniven mot strupen.

Ha det så bra mina vänner

2 kommentarer:

  1. Stackars Tizze missen pyssla mycket och låt honom sova mycket det brukar lösa sig då. Katter e tåliga gosa från mig lycka till

    SvaraRadera
  2. Gustav kanske har ett lite kattbett i benet någonstans som nu blivit inflamerat och då börjar det göra jätteont.Så har våran katt haft en gång efter ett slagsmål.Undersök benet noga om du får för Gustav, men han verkar ju jättesnäll,så ser du nog om det finns något märke efter tänder.

    SvaraRadera