11 januari 2010

Helgen är över!

Jippie, det är vardag igen! Jag har avslutat mitt senaste pass på Pomona och nu väntar en långledighet på 7 nätter.
Avundsjuka?
Inatt var det lite mer att göra, men tiden går fort när man har roligt.

Lägesrapport angående slagskämpen i huset:
Han har sovit lugnt hela natten, tror jag. Låg i muffen när jag kom hem, verkar fortfarande lite låg och deppig. Åt som vanligt med glädje när han fick mat av mej.
Lagt sej igen i muffen för att sova. Haltar bara litegrann nu.

Det är roligt när man får besöksräknaren i topp såna här dagar. Gustavs förtjänst tror jag.
86 unika och 210 alla! Men fattar ni 86 st!!!
Mitt nya rekord, jag förstår ingenting.
Tänk att det var 86 st olika människor inne på min blogg igår och läste om Gustavs bravader!

Undrar vilka ni är allihopa???

Nu ska jag sova ett par timmar. Erika är ledig fortfarande från skolan och jobbet hon hade har tagit slut.

Ni får ha en bra måndag mina 86 vänner.

Förresten, måste berätta en rolig sak som hände inatt.
Jag var inne hos en dam och hjälpte henne i säng för minst 4:e gången.
Hon muttra och var lite lätt irriterad.
"Du va mej en mycket trevlig kvinna" sa hon.
Ja, visst är jag , sa jag lite lätt klämkackt.
"Hoppas bara jag slipper se dej någon mer gång" sa charmtrollet då!

Man har alltid kul på jobbet.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Jag är en av dina trogna läsare. Men det visste du väl redan?? Ha ha visst är det roligt med gamla människors kommentarer?? I alla fall ibland.

    SvaraRadera
  2. Det låter som en underbar liten dam det där... ;)

    SvaraRadera