21 januari 2010

Skönhetssömn

Oj, jag har sovit lite länge idag. Jag behövde det. Huvudvärken är borta och irritationen släpper så smått, men fortfarande undrar jag varför vissa jobbar med det dom gör. Total avsaknad av empati och medmänsklighet!

Erika väckte mej vid 12.00 först. Hon skulle åka till stán och undrade om vi skulle ge Gustav hans medicin innan hon gick. Det var rart av henne. Jag kan inte ge honom själv så det var bra att hon höll i så han fick den på förmiddagen.
La mej igen och tvärdog till 14.00.

Nu har jag fått fyr i kaminen, vart hos fina grannkatten som jag har varit kattvakt åt ett par dagar.
Och nu är det dags för kaffe och datatid!

Kom på att jag glömt planera middag idag, hmmmm vad ska jag hitta på?!
Får nog ta mej en raid i frysarna....haha frysarna i plural! Det lät något det!
Nej, dags att ta tag i lite planering nu.
Blir mer senare under aftonen, tror jag kan lova det faktiskt!

Hej på er en stund

3 kommentarer:

  1. Har provat ditt recept på lax med parmesan idag...super godt. Måste nu innrömme att jag e faslig nyfiken på vad som har hendt inatt !!! Inte så ofta att du är irriterad och upprörd Ewa....Du får gärna slå en pling :-)

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag lite fundersam när jag läser liknande saker i 2 bloggar...va va de som hände??? Ett sms funkar...
    Kram! /mia

    SvaraRadera
  3. Ja Ewa, vad händer! Du brukar aldrig bli irriterad!!

    SvaraRadera