13 januari 2010

Kallt fortfarande.... jippie!

Hej på er! Skoja bara på titeln ovanför...men det fattar ni nog.
Men det skulle bli mildare i helgen, kanske bara 1 minus. Oj, vad behagligt och mysigt.

Annars idag ska jag roa mej med handling på Big W. Ska hämta mamma om en halvtimme så hon får handla på sej lite också.
Sen blir det väl en fika hos henne innan jag åker hem till mitt.

Jag tror inte det blir så mycket roligare än så här!

Men en sak är säker iaf. Och det är att sjuka katter och kriminella ligor hos gamla och ensamma berör!
Igår slogs min besöksräknare ytterligare en gång i topp!
90 unika besökare efter det att jag skrivit om kvinnan som trängde sej in hos mamma och hennes granne.
Nu lyckades hon inte ta sej in till mamma eftersom hon putta tillbaka, hihi.
Men det är klart jag skrev på FB att man skulle gå in och läsa mitt senaste inlägg, så det stora antalet beror säkert på det.

Men tack för alla snälla kommentarer! Klart jag ringde polisen, blev tvärförförbannad. Och det är något jag sällan blir.

Nu måste jag torka håret, mamma väntar.

Heddå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar