28 januari 2010

Huvudvärk

Resan till Bromma gick bra. Det tog en bra stund att hitta bilen och sedemera skotta fram eländet! Ganska halt på småvägarna var det också men motorvägen var bättre.
I dag har jag huvudvärk, känns inget bra alls.
Bäljade i mej 2 muggar kaffe i hopp om att det berodde på koffeinbrist men icke, det hjälpte inte. Vilade med Gustav på magen en halvtimme utan någon bättring.
Jaja, det går väl över. Jag brukar inte klaga det finns alltid dom som har det värre!
Min pappa sa alltid att det är bra att man har ont i huvudet ibland, för då vet man att man har ett huvud!
Så sant, pappa. Du var inte bara världens snällaste och sötaste pappa, du var smart också!

I kväll ska jag på galej igen. Idag är det Jessica och Annelie på www.our-place.se som har utförsäljning.
Det vill man inte missa, brukar alltid finnas massor till mycket bra priser.
Se om jag lyckas komma hem utan någonting....tror knappast det.
Nej, nu ska jag vila huvudet lite innan middagsbestyren tar över.
Hörs senare, ta det lugnt på vägarna.

1 kommentar:

  1. Har också huvudvärk. Kan det vara ngt globalt tro???

    SvaraRadera