22 januari 2010

Fredag hela dagen

Goddagens i slott och kojor!
Nattens sömn var inte som den borde vara. Hade svårt att somna trots jag var trött som 17. Många tankar i huvudet om det ena men mest det andra.
Blev väckt av världens finaste kisse klockan 7.00. Han var hungrig, gosig och kissnödig i ovan nämd ordning.
Somnade om en timme efter mysstunden med den högt spinnande katten. Oj, vad han kan spinna högt, låter som att han har en motor av det större slaget i magen.
Gick alltså upp 8.00, herregud personligt rekord av mej tror jag bestämt.
Idag ska jag inte göra något vettigt.
Har precis duschat och vimmat mej fin till mitt fikabesök som snart är på ingång.
Slängde ihop en riktig pensionärsvarning till kaka nyss....tigerkaka!
Gustav sover skönt i min säng och Erika tror jag ska till stora staden i dag igen för ett kompisbesök.

Nej, nu måste jag kila ut i vedboa och hämta ved!

Trevlig fredag till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar