24 januari 2010

Blog award!


Jag har fått en award av Lindah. Eftersom jag inte är den vassaste kniven i lådan så begriper jag minimalt, men jag ska försöka göra mitt bästa.

Tack Lindah

1. Lägg in awarden på din blogg
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
4. Välj sju andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award.
Sju intressanta saker om mig:
1. Ska bli rallyförare i mitt nästa liv
2. Mjukglass är det bästa jag vet
3. Tror att jag är världsbäst på att sjunga, jag älskar att sjunga.
4. Har ett sifferminne som inte är att leka med
5. Är expert på att skjuta upp saker till morgondagen
6. Jag var 21 år när jag tältade första gången
7. Är extremt lättrörd, gråter när Sveriges nationalsång spelas på TV
Jag ger awarden vidare till:
Ingela (vill inte länka p.g.a knäppgökar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar