22 januari 2010

Fredagsfika


Fredag idag! Grattis Ewa till en ledig helg i lugnets tecken.Min rara vän Jessica kom på fredagsfika, jag hade slagit på stort och bakat en tigerkaka.Nu så blev det mer en chokladkaka, men ack så god! Jessica det lilla benranglet åt 3 bitar. Och jag som definitivt inte är något benrangel åt 2 bitar!

Skulle nog inte tagit någon bit alls utan knaprat på en morot från Big W istället!

Vi har lite att styra upp Jessica och jag. Eller mest hon faktiskt, hon satte sej direkt vid den defekta datorn och började planera.Vad vi planerar?? Ja, vad tror ni?! Stora saker på G!!

Vänta och se......

Nu ska jag strax ut på en runda. Willys är på tapeten idag tror jag.

Ha de så bra mina vänner

9 kommentarer:

  1. Min gissning er nåt med månaden juni :-)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också gissa på ngt stort kalas i sommar??

    SvaraRadera
  3. Ja du, iblant blir jeg overrasket sjöl!!

    SvaraRadera
  4. Ni har så rätt båda två! Upptäckte nyss att partytält inte är att tänka på då maken för 25 år sen planterade väldigt mycket träs och buskar!

    SvaraRadera
  5. Ewas Party i Juni den 19 eller hur var det??
    Party pinglorna planerar då blir allt perfekt / Sussie

    SvaraRadera
  6. Inga problem, 1: impregnera alla lakan du har i huset, 2: bind upp dom imellan alla trär. Kan gärna ha olika färger på lakanen, det piggar ju bara upp eller hur...også så mysigt der imellan buskar och trär..:-)

    SvaraRadera
  7. Snyggt med granen utanför fönstret!

    SvaraRadera
  8. Det kommer att bli ett jäkla hallaballo! Glöm inte att förvarna lådvinsalkoholisterna! Men ä andra sidan kanske de blir jätte glada, en fest att delta i framåt småtimmarna! KRAM

    SvaraRadera