28 januari 2010

Orkar ni?


Herregud! Orkar ni höra mera ifrån mej idag? Det här är mitt åttonde inlägg, jag håller på att sätta något slags rekord tror jag.
Jag lovar efter det här får det vara Niklas-Olof-Christer-Kaj, hajjar ni ordvitsen....?
NOCK!
Vi var iaf iväg på utförsäljning på Our-Place. Dessa små fina ljusstakar kom jag hemsläpande med. Har länge tittat på såna här, men inte hittat några jag ville ha.
Men dom här ville jag ha! Och på rea också, eller realisation som min mamma säger.
Kostade billigt 150 svenska pengar för båda, klappat och klart.
Som hittat!
Det mest oroväckande var att Bitte, ni vet shoppardrottningen kom ut med ynka EN sak för YNKA 20:-!!!
Blev djupt oroad ett tag, men hon hade varken feber eller ont om pengar.......vet inte vad det beror på?
Grubblar forfarande på det.
Nu är det sovdags för mej och kanske för er med.
I morgon är det fredag och jag ser fram emot en hel helg tillsammans med mina härliga kompisar på Hotell Pomona.
GoDnAtT

2 kommentarer:

  1. JAAAA.

    Nej inte än.

    Fattar du?? Om inte. Ja vi orkar höra mer och nej inte dags att hoppa isäng ännu.

    SvaraRadera
  2. Ja vi ses vid incheckningen då ska bli en trevlig helg. Sån ljusstakar vill ju jag också ha jätte fina/sussie

    SvaraRadera