20 januari 2010

Katt utan tratt!



Tänkte ni ville se trattkatten utan tratt!

Här sitter den lilla raringen i väntan på att någon ska öppna dörren så han får skutta ut!

Idag har han sprungit in och ut 118 gånger. Som om han bodde på typ en öppen anstalt.

Han trivs verkligen nu och är en glad och nöjd kissekurre igen.

Hoppas bara att han inte råkar ut för någon katt som vill slåss igen. Jag har sagt åt honom att han MÅSTE springa hem då. Man ska inte slåss Gustav!

Annars idag så sov jag gott till klockan 12.00. Gick upp och höll på att förfrysa fossingarna, satan vad kallt det var på golvet. Brassade igång kaminen och gick och drog täcket över huvudet en stund till.

Stack iväg en snabbis till Coop för att handla en ny duschslang till duschen här nere. Den gamla började helt plötsligt läcka som ett såll och det var jobbigt att skölja ur schampot ur barret med den obefintliga strålen.

Hittade en billig för bara 59:-, taget, klappat och klart!

När jag kom hem från Coop var maken redan hemma! En hel timme för tidigt!

Stackarn hade en sprängande huvudvärk och kände sej halvrisig.

Men efter en Ipren och lite god pasta så var han snart där han passar bäst....i badrummet för att fortsätta med den pågående renoveringen!

Nu ska jag vila mej i form inför min sista och tredje natt för den här veckan. I natt jobbar jag med Magnus, känner på mej att vi kommer få en lugn och trevlig natt.

Ha en trevlig kväll mina fina vänner!

2 kommentarer:

  1. Skönt att han är som vanligt igen!
    Jag har fått öppnat en ny blogg pga en viss person, här är adressen:
    http://sweetsachis.blogspot.com/
    Välkommen dit i stället!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Men vadå!! Bor inte Gustav på öppen anstalt???

    SvaraRadera