24 januari 2010

Tackar!

Hej igen!
Först och främst vill jag på detta sätt tacka alla er som är här inne och läser min till synes innehållslösa och tråkiga svammelblogg!
Igår slogs mitt rekord ytterligare en gång. Jag är i chock och naturligtvis mycket glad! Håll i hatten nu.....97 unika, ja ni vet alltså 97 st olika människor och sedan 350 alla besökare!
Helt otroligt! Sitter fortfarande med hakan långt nere på bordskanten, jag måste försöka få igen munnen nu.
Tänk...snart kanske jag har 100 läsare varje dag, fattar ni 100 pers!!!
Samtidigt vill jag hälsa två nya läsare välkomna. Det är Michael och Lena. Jag har ingen aning om vilka ni är men jag tror ni är FB-vänner med min fina arbetskamrat Mia JB.
Spelar ingen större roll, ni är så välkomna till min svammelblogg!

Nu ska jag svara på lite av era kommentarer:

Åsa: Nej, kaklet både till golvet och väggarna är inte köpt i någon butik. Utan det har Rolf köpt genom en plattsättare på sitt jobb. Därav det billiga priset, tackar!

Emelie: Jag kan gärna berätta allt jag varit med om i spökväg under alla år som nattarbetare. Men jag tror vi tar det på tu man hand istället. Men det handlar mycket om kalla vindar som drar förbi en i korridorerna, plötsliga, oväntade och skrämmande samtal från boende som inte pratat på flera år, mycket ljud t.ex pust och stön, m.m.m.m. Vi tar det någongång när vi ses!

Mia: Visst kan vi byta man ett tag, men tror du verkligen Jonas vill bo här i Hammarbyhuset???


Anonym: Jag kan varmt rekommendera kycklingrätten! Den är mycket god och lättgjord....testa!

Fortsätt gärna att kommentera, det är så kul!

Nu ska jag ha lite pälsvård på min finaste Prins, sen väntar en spännande eftermiddag i sporthallen.
I dag är det Bro IK´s herrar som ska försöka sej på att klå ärkerivalerna Jakobsberg i den mycket trevliga sporten innebandy.

Ni får ha det så bra idag denna söndag.
Vi hörs lite senare är jag nästan säker på.


Kram

3 kommentarer:

  1. Ha Ha förstod nog att det var ngt skumt med kaklet.

    SvaraRadera
  2. Hade han nåt att säga till om? De e ju Roffilofsen med hantverksgenerna jag vill åt ju... hehehe

    Mia

    SvaraRadera
  3. Du har fått en award i min blogg

    SvaraRadera