22 januari 2010

Sova nu

Tänkte bara berätta att imorgon blir det nog inget inlägg från mej förrens senare på eftermiddagen.
Detta beror på att jag ska åka på en liten spännande utflykt med min man. Inte så upphetsande som det låter utan vi ska åka och titta efter badrumsmöbler.
Vi kommer besöka i turordning: Fredells, K-Rauta, Rusta och Ikea.
Hoppas vi hittar något tvättställ med tillhörande underskåp med helst lådor i svart.
Gärna i en prisklass som passar plånboken också.
Tror att det kommer bli ett lunchstopp på en nyttig hamburgerkedja om jag känner maken rätt.
Tar med mej kameran så jag kan visa er allt det roligare senare.
Nu ska jag fortsätta att titta på RAW, sen sova. Lång dag i morgon.

Godnatt

3 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande. Ja alltså inte lunchen utan badrumsmöblerna. Misstänker att badrummet börjar ta sig alltså. Kul då får vi snart se bilder på ett färdigt och frächt badrum.

    SvaraRadera
  2. kan rekommendera gyllene m:et dom har goda cheeseburgare!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen att ni hittar något! Jag tippar på Ikea, vet inte varför... Trevligt väder för en utflykt oxå!

    SvaraRadera