28 januari 2010

Mer snö...

Klockan redan 12.00 och jag har precis fått i mej frukosten. Vaknade faktiskt 8.45! Gick upp och tog ett varv i huset för att konstatera att "Nej, här var det kallt och tråkigt"
så jag gick och drog täcket över huvudet och låg så en redig stund.
Skönt!
Snön fortsätter att terrorisera mej och andra vinterhatare. Rolf skottade så fint i går kväll men nu är det likadant igen.
Ska strax ge mej ut och försöka hitta bilen under all snö. Jag ska på ett uppdrag till Bromma idag igen. Ska till kakelaffären för att hämta 10 plattor som behövs till badrummet.
Vill egentligen absolut inte ens gå till brevlådan men jag är väl tvungen att hämta det där så han får göra klart!
Misstänker att de är fasligt halt på vägarna också, hmmmm det gillar inte jag.

Detta var ett kort och informativt inlägg, har ni tur så blir det mer senare. Men tills dess så får ni ha det så bra och var försiktiga med halkan.

Kram

1 kommentar:

  1. Kör föriktigt och håll avståndet så går det nog bra.

    SvaraRadera